Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

KESZI CSABA

KÖNYVEK / ÍRÁSOK / AKTUALITÁSOK

Fények az égen

2016. november 09. 19:57 - k_csaba

Fények az égen címen megjelent első regényem az Underground kiadó gondozásában.

keszicsaba_fenyekazegen_web.jpg

 

Bagoly huhogását hallottam, és nagyon közeli kép rajzolódott ki egy fejről. Nem ismertem ezt a tekintetet, de minél tovább néztem, annál riasztóbb volt, és némi idő után torzulni kezdtek vonásai. Csak sokára ismertem fel, hogy ez nem emberi arc, hanem egy démoni torzó. Bőre fehér, mint a csont, ránctalan, és még haja sincs. Véreres szemeivel meredt rám, és én nem tudtam másfelé nézni.
Mi mindent találhatunk elménk eldugott folyosóin? Hogyan érthetnénk meg a létezés lényegét?
Mi minden történik a csillagok között? Élnek odakint mások is? Mi a közös bennünk?
A válasz minden kérdésedre ott van, benned.

http://undergroundbolt.hu/fenyek-az-egen

 

 

 

Kiadó Underground Kiadó
ISBN 978-963-12-6176-9
Kötés puha
Megjelenés éve 2016
Oldalszám 338


                A borítófestményt Gőgh Ágnes készítette.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr7111945887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása